2016. május 29., vasárnap

12.fejezet

Táborozás?

Elizabeth Taylor
  Mit is érzek most?Azt nem tudom megállapítani teljesen.Részben meg van minden boldogságom mert kibékültek és azzal vagyok akit szeretek, de még e mögött bujkál valami.
  Nekem is rendbe kell hozni vele mindent?Nem elég hogy ők jobba vannak?Mert őszintén nem tudok neki megbocsátani.Nem értem miért tette.De Louis érti mert akkor nem békült volna vele ki ilyen hamar.Vele ellentétben én harag tartó vagyok.Egyszer Spencer-rel majdnem 5 hónapig nem szóltam mert az egész suli szeme láttára,és füle hallatára híresztelte ki az érzéseim egy Matt nevű fiúnak,aki akkoriban életem nagy szerelme volt.Persze sose jártunk de teljesen bele voltam zúgva,és nem mertem bevallani.Fura hogy az ember gondolkozás közbe hova ki tud térni.Más is így van vele vagy csak én?Nekem elég idő volt átgondolni mindent amíg egy  kis erdőbe értünk,még mindig nem tudom minek.
-Szép hely!-jegyeztem meg.
-Ma vettük-nézett rám Zayn.Ketten haladtunk hátul csiga lassúsággal míg a többiek már bele vetették magukat a munkába.Milyen jó a gazdagoknak!-gondoltam.
-Minek vagyunk itt?-böktem meg.
-Nem mondtuk már neked?!-nézett rám ezt most komolyan kérdezed
arccal.
-Tábortűz,éneklés,táborozás-sorolta fel az ujján.
-Ácsiii!-vágtam a szavába-Nekem van egy anyám aki nem tűrné jó szemmel hogy egy erdőben kobolygok és azt se tudja hol vagyok
-Hát hívd fel-vonta meg a vállát.
-Oszt mit mondjak?-kérdeztem unottan.
-Hogy a barátaiddal sátorozol-mondta magától értetődően.Ja az igazságot!
-Zayn segíthetnél?!-nézett fel rá könyörgően Louis,amin elmosolyodtam.
-Ja jó volna!-vágja rá Niall.
-Miben segítsek?-tárta szét a kezét Zayn,közben végignézett rajtuk mintha nem esne le neki a helyzet.Harry fa rakásra mutatott középen amiből már nem tudom mióta akarnak tüzet csinálni.
-Ide Spencer kell-sóhajtottam fel,ezzel magamra terelve minden szempárt.Lou és Harry-n kívül mind értetlen és  kíváncsi volt.
-Az meg ki?!-kérdezte Liam.
-A bátyám-válaszolok miközben helyért furakodtam Louis és Niall között.
-Az a jány'-tolta magát arrébb  Niall.
-Hát menj onnan!
-Nem azt csinálom?!-Megöleltem Louis karját aki csak rám mosolygott.Szerencsére nem fújj a szél,mert apám mindig azt mondta mikor sátoroztunk,hogyha száraz a talaj akkor terjed a tűz különösen  ha erősen fújj a szél.De most nem fújj és nem rég esett.De nem is nedves.Príma időszak!
-Egyáltalán mivel próbáltátok meggyújtani?-guggolt le Zayn.
-Mondjuk úgy hogy inkább a sátrakat állítottuk fel-válaszolt Harry.
-De bénák!-forgatta meg a szemét Zayn.A mellettem ülő srác erre megrúgta,így eldűlt és mindenki nevetésbe tört ki,kivéve az áldozat,aki visszaakarta rúgni de még időben leállítottam az óvodás harcot.Malik kivett a hátizsákjából egy öngyújtót és azzal próbálkozott sikeresen.Szerintem Louis-ék azt hitték hogy össze kell dörzsölni két ágat.
-Ezt hogy..?
-Én cserkész voltam-vágta rá fölényesen Zayn,mire a többiektől csak egy haha-t kapott.
-Ő most hol van?-kérdezte Gigi ezzel elvonta a figyelmem Tommo-ról.Értetlenül meredtem rá.
-Jó volna tudni-húzom el a szám,mikor levágtam kiről van szó.
-Mi van Spen-cel?-támadott le a kérdéssel aggódva Harry.Nem lepődtem meg  nagyon jó haverok voltak.
-Elment valahova csak nem tudom hova-néztem az égre hogy még véletlenül se sírjam el magam.
-De miért?-Már tünődve de mégis félve kérdezte meg.
-A szüleim elváltak-emeltem  a tekintetem rá.Az arcán döbbenet ült ki.Ja Harry nem voltál velem.Louis egy puszit adott a fejem búbjára vigasztalás képen-ha azt hiszi megvigasztal biztos.Most legszívesebben nevetnék rajta de nem tudok.
-Sajnálom-mondták el sorjába.Ne sajnáljátok már!
-Semmi baj!-mosolyogtam rájuk,nem mondani őszintének.
-Ne depizzetek már!-szólt ránk Zayn.Gitár húr gyönyörű hangjára lettem figyelmes mellettem.Rá mosolyogtam az illetőre-nem tudom honnan szerzett gitárt.A gitár hangjához az énekhangját is bevetette,s elkezdett énekelni egy 
számomra nagyon kedves számot.
-Már megint?-szólt közbe Liam,így Niall abba hagyta amit eddig csinált.
-Mért?Ez jó!-szóltam rá.
-Lássátok a kiscsaj' tudja mi kell-nevetett fel Niall és játszani kezdett.A tűz  fényt vetett a lemenő nap sugarával,miközben Niall gitározott.Idő közben a többiek is becsatlakoztak,így ha valaha akartam is most halhattam egy igazi One Direction koncertet.A I'm yours után a Last first kiss-t -amit most halottam először de már megtetszett-énekeltek.Utána még el énekeltek pár saját dalt.
I'm yours

-Mikor énekeltünk így utoljára?-szólalt meg Lou.
-Túl régen-mosolygott meghatottan Zayn.
-El ne sírjátok magatokat-nevetett fel Gigi így én is folytattam amiből az lett hogy kicsúfoltuk a fiúk érzéseit 
ami egyáltalán nem volt szép tőlünk.
-Hahaha nagyon vicces!-vágott pofát Niall.
-Komolyan kinevettél?-fordult felém a barátom.Milyen jó még gondolni is hogy a barátom.Na jó Elizabeth térj vissza a valóságba!
-Mért zavar..-Itt elakadtam mert hapciztam egyet.
-Megfázott a kiscsaj'?-gúnyolt ki Zayn.
-Nem csak allergiás vagyok rád!-nyújtottam rá a nyelvem.
-Haha-vágott vissza.Az időt aztán elbeszélgettük és sok mindent megtudtam a srácokról,amitől még szimpatikusabbak lettek.Mint vegyük példának Niall-t.13
 évesen vesztette 
el a szüzességét.Ezek nem normálisak!Louis a tanárnak megmutatta a hátsóját.Mondtam neki hogy elviszem egy pszichológus ,nem mondott rá semmi szóval engedélyezte.Szóba
 jött a család téma,amitől kicsit elment
a kedvem,de hamar vissza is jött.Azért nem volt tökéletes mert eléggé zavaró tényező volt Harry bámulása amit egész idő alatt kerülni akartam.Időközbe anyám is 
felhívott és elmondtam neki hogy a barátaimmal vagyok,amiből az lett hogy 
holnap meg akarja ismerni őket.(Gigi már megismerhette)
-Én megölöm!-szakadt el a cérna Louis-nál. Felállt és Niall nyomába eredt aki percek óta piszkálta egy bottal.Mosolyogva néztem ahogy kergeti őt.Éreztem hogy 
le ül mellém a rönkre.A személy felé fordultam és Liam-ot fedeztem fel benne.
-Kibékültél vele?-súgta hogy csak én halljam.
-Nem! És lehet soha nem is fogok-vontam meg a vállam nem törődően.Hisz olyan gyűlöletet érzek azért amit tett.A gyülölet felváltotta minden eddigi érzelmemet iránta.
-Soha ne mondd hogy soha!-mosolygott.Csak megforgattam a szemem rá,mire Niall-ék irányába mutatott ahol éppen ölték egymást.
-Ez nálatok minden napos?
-Régebben rosszabb volt hidd el!-meresztette ki a szemét amolyan megborzongva a múlt emlékétől.Átrakta a kezét a vállamon és úgy figyeltük a jelenetet.Ezek a fiúk
 van hogy túl komolyak de néha már idióták.Nem esik nehezemre eltűrni őket,a bátyám rosszabb
 volt.Louis félénk lesett majd ott hagyta a szöszit és felénk igyekezett.
-Már foglalt!-pöckölte le Liam kezét a vállamról.
-Ja! Nekem!-rakta vissza.
-Nem vagyok egy szék amit elfoglalhattok-álltam fel.
-Ez igaz!-ismételte meg cselekedetem Zayn.Harry ugyanúgy ült ott a helyén.Szerintem ez nem csak nekem neki is kínos.A szívem hirtelen felgyorsult és felsikítottam 
mikor Louis felkapott.
-Áú!Azért nem kell megnémítani a halló járatom-szörnyedt el a képe.
-Tudod hogyha el mész az azt jelenti én győztem?-szólt Niall mikor megtett pár lépést Lou.
-Jó akkor kapd be!-kiabálta el magát Louis amire felnevettem.
-Keressetek egy nagyobb bokrot!-Visszanéztem Zayn-re aki mint két kezét a szájához emelve kiáltott.
-Hmm-ráztam meg a fejem.
-Nyugi nem foglak bántalmazni!-húzta félmosolyra a száját.
-Ha bántalmazol én is bántalmazlak téged-mosolyogtam rá.
-Még mindig arra gondolsz amire én?-állt meg  és a szemembe nézett.
-Mért arra szeretnéd hogy gondoljak?-súgtam az ajkára nézve.
-Te szeretnéd hogy szeressem a gondolatot?-húzott magához közelebb,így a mellkasára dőltem.
-Tudom hogy szeretnéd-fordultam oldalra mikor már végre kaptam levegőt közelségétől.
-De nem fogom.-indult el megint.-Legalábbis nem most-tette még hozzá.Fura érzés járt el amikor kimondta.Túl fiatalnak érzem magam ehhez.
Pedig már 19 vagyok.Másrészről pedig akarom amitől kiráz a hideg.Pár faág megcsikarta a bőröm de most nem izgatott különösebben.
-Itt vagyunk!-rakott le a földre,így végre saját lábamon álltam.
-Húú!-néztem körül elég alaposan.Abba az erdőbe volt egy gyönyörű patak.A hold fénye megvilágította a vizet,miközben az erdő körül ölelte.
Elvarázsolva a látványtól néztem a folyóba.
-Tudod mit szeretek benned a legjobban?
-Na mit?-fordítottam rá a tekintetem.
-Azt hogy csurom vizes vagy-mondta komolyan.
-Nem is vagyok vizes!-néztem rá úgy mint egy hülyére.Erre csak huncut mosolyra húzta a száját és felém közeledett.
-Nem nem!-hátráltam és a kezemmel próbáltam magamtól eltolni.
-De de!-kapott fel,mire felsíkítottam.
-Tegyél le!-dübörögtem a mellkasán
-Cshhh-nevetett fel,majd egy fél pillanat múlva már a hideg vizet éreztem a bőrömön amitől libabőrős lettem.A víz csobbanás közben elengedett így minél gyorsabban
 felmentem levegőért.
-Idióta!-csapkodok rá vízzel.
-Ne hisztizz édes!-mért végig.-Mondtam hogy azt szeretem a legjobban ha vizes vagy-Lenéztem a pólómra.Mivel fehér volt,a víztől átlátszott a melltartóm.
Most elöntötte volna az arcom a pír,ha pirulós lennék de csap belül égtem.
-Mikor lettél te ilyen perverz?
-Én mindig ilyen vagyok ha rendbe van a kapcsolat-úszik körbe körülöttem a hátán.Végig követem majd megszólalok:
-Hmm-forgatom meg a szemem.
-Hmm-úszik hozzám.A kezét a derekamra helyezi így máris elkap az az ismerős borzongás,majd lecsap ajkaimra.Lehúzz a víz alá a csókot nem megszakítva.
Most komolyan filmbe érzem magam.Egy romantikus vígjátékba.Csak itt az a bökkenő hogy még nincs vége.És ez a vég még bármit rejthet.De nem érdekel mi lesz mert a pillanatnak akarok élni!Vagyis annak hogy most jöttünk fel Louissal a víz alól csurom vizesen a csók után zihálva de elvarázsolva.
-Skacok gyertek pillecukrot enni!-zavarta meg a pillanatot Niall miközben ide futott.Amint észrevett mit csinálunk elnevette magát.A hasát fogta miközben az ég felé
 nézett.Louis-ra néztem és huncutól összemosolyogtunk.Lassan odaúsztunk majd én a jobb Louis a bal lábát megfogva behúztuk a vízbe.Hangos nevetésbe kezdtünk ki míg
 ő a vizet köhécselve fel jött a víz alól.
-Háhá!-nyújtottam rá a nyelvem.
-Most kinyírlak-iramodott utánam.Villám gyorsasággal Louis háta mögé bújtam,védelemért.
-Csak a testemen keresztül Niall Horan-szólalt meg Louis.Niall abbahagyta így én kibújtam a búvóhelyemről.
-Hol vannak már eddig?-hallottam hangokat közeledni felénk.
-Szóval itt vagytok-lett a hangoknak gazdája.A többi idióta  utánunk jött.Ez vicces!
-Gyertek van pillecukor!-mosolygott Gigi mint egy kisgyerek,közelebb húzódva a part(?) széléhez.Pillecukrot is ettem volna de jobban hangzik hülyéskedni a vízben.
-Nem érdekel senkit-locsoltam le.Ugrott egyet amint a hideg víz a bőréhez ért.
-Velem ne packázz Mrs.Tomlinson!-figyelmeztetett.
-Mért mi lesz Mrs.Malik?-csaptam a vízbe kihívást elfogadva.
-Csaj bunyó jé!-kiáltott fel Liam.Összenéztünk Gigivel,amolyan:Igaz hogy nem kellett volna beleszólnia-val.Se perc alatt belökte Liam-t a vízbe majd ő is 
beugrott.Lenyomtuk a víz alá a fejét majd cinkosan pacsiztunk egyet.
-Azért nem kell bántani na!-szólalt meg Liam miután kiköhögte a vizet.
-Gyertek már be a vízbe!-parancsolt Zayn-re és Harry-re.Megvonták a vállukat és ők is beugortak.A szememet el kellett takarnom hogy ne menjen bele víz.
-Figyelj csak-Megfordultam Louis hangjára.-Nem kéne levenni már így is átázott?-célzott a pólóra.
-Most kinyírlak!-próbáltam nem elröhögni magam.Felé úsztam,de a kijelentésemből semmi sem lett.Mert letámadott csókjával.

     *-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Reggel a nap kellemesen lágy sugaraira nyitottam a szemem,ami enyhén átsütött a sátoron.Most jöttem csak rá hogy egy erdőbe töltöttem az éjszakát.Egy pont ide!
Mivel Lou már nem volt a sátorba nyögdécselve felültem és kikászálódtam.
Amint kiértem alaposan kinyújtottam elgémberedett testem.A ruhám még mindig nedves volt a tegnapi után,de nem bántam.A srácok a sátrakat rakták össze.
-Louis?-léptem hozzájuk.
-Semmi jó reggelt vagy valami?!-szidott  le válasz helyett Liam.
-Jó reggelt!-köszöntem unottan.
-Fájt?-kérdezte.
-Ahan-tettem a szívemre a kezem szomorú,fájdalamas arcot vágva.-De most tényleg hol van?
-Kit keresel annyira?-Riadtan megrezzentem,majd megfordultam.Kék csillogó szemekkel találtam magam lejebb hatolva pedig extrán huncut mosollyal.
-Egy hülye gyereket-mosolyogtam vissza.
-Hol van?Nem látom-nézett körül.Elnevettem magam aztán elrontott mindent a gondolat hogy ma találkoznak anyu és Harry.




Gyomorgörccsel a gyomromban vártam hogy Louis-ék bármelyik pillanatban betoppanjanak az ajtón.Mert anyám a fejembe véste hogy most azonnal megakarja ismerni azokat
akikkel az időmet töltöm.És hát vele,nem nyerő veszekedni.Egyáltalán mit fog mondani mikor meglássa Harry-t?Vagy mikor elmondom hogy Louis a barátom?Ja és az a hab a tortán  hogy ki vette az egyik szabadságát csak hogy megismerje őket.Remek!
Abbahagytam az asztalon való dobolást mikor meghallottam a csengőt.Sóhajtottam egyet majd elindultam  az ajtó felé.
-Helloztok!-vigyorogtam rájuk.Mind köszönt majd beljebb vándoróltak.Utóljára Louis is bejött aki megfogta a kezem.Együtt haladtunk Harry előtt,s nem bírtam nem arra gondolni
hogy egyszer ő is fogta a kezem.
-Anya!-kiabáltam el magam.
-Megyek!-halottam közeledő lépteit.
-Jó napot,csókolom-játszódott el ez mindegyiknél sorjába.
-Sziasztok!-köszönt ő is és végig futott a bandán,majd megakadt a szeme Harry-n.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése